Bylinná Apatyka - vaše přírodní lékárna


O nákupu

O nákupu

Jak nakupovat

  • Objednání zboží v e-shopu bylinnaapatyka.cz je velmi jednoduché, ale pro všechny případy jsme pro vás připravili návod.

    Výběr zboží:

    • Pokud již víte, jaké zboží si chcete koupit, doporučujeme využít vyhledávání v horní části stránky - oblast označená "Najdi zboží...". Stačí uvést název výrobku a kliknout na tlačítko OK. 
    • Pokud jste si ještě žádný výrobek nevybrali a chcete se teprve rozhodnout, vyberte si v levé části stránky kategoorii, ve které se výrobek nachází. Následně si vyberte výrobek o který máte zájem.

    Vložení zboží do košíku:

    • Pokud máte vybraný požadovaný produkt, stiskněte u příslušného zboží na tlačítko DO KOŠÍKU. Výrobek se automaticky vloží do internetového nákupního košíku. Po vložení do košíku jste ihned přesměrováni na jeho aktuální obsah. Zde se můžete rozhodnout, zda ještě budete nakupovat či dokončíte objednávku.
      • Pokud chcete pokračovat v objednávce (objednat zboží) klikněte na tlačítko POKLADNA - KROK 2.
      • Pokud chcete ještě pokračovat v nákupu, klikněte na tlačítko ZPĚT K NÁKUPU, které se nachází nad grafickým znázorněním jednotlivých kroků objednávky zboží.

    Změna obsahu košíku:

    • Pokud ještě nejste v nákupním košíku a chcete se podívat na jeho obsah a dokončit objednávku, použijte tlačítko ZOBRAZIT OBSAH KOŠÍKU v pravém horním rohu stránky.
    • V košíku je vidět přehledně zobrazený seznam zboží, které si chcete koupit a lze zde změnit jeho množství v okénku s počtem kusů, případně výrobek zcela z košíku smazat ikonkou křížku
    • Pokud měníte počet objednaných kusů zboží a chcete znát aktuální cenu obsahu košíku, klikněte na ikonku PŘEPOČÍTEJ KOŠÍK.
    • Pokud již není třeba nic měnit a chcete pokračovat, klikněte na tlačítko POKLADNA - KROK 2.

    Doprava a platba:

    • Vyberte si způsob platby, který vám nejvíce vyhovuje. Objednávku můžete zaplatit na dobírku nebo platbou předem na účet.
    • Vyberte si způsob dopravy, který vám nejvíce vyhovuje. Můžete si zboží vyzvednout osobně na výdejních místech ZÁSILKOVNA, nebo si můžete zboží nechat doručit na vámi uvedenou adresu.

    Fakturační a doručovací adresa:

    • V této části je potřeba vyplnit vaše jméno, příjmení, adresu, e-mail a telefon, na kterém vás budeme informovat o stavu objednávky. Pole označené * jsou povinná a nezbytná pro dokončení objednávky (IČ a DIČ jen pro podnikatele).
      • Pokud chcete zboží doručit na jinou adresu, než je fakturační, vyplňte i adresu pro doručení.
      • Pokud zboží nakupujete pro firmu, vyplňte potřebné firemní informace jako Firma, IČO, DIČ.
      • Ve střední části stránky naleznete pole „Zde napište případný vzkaz k objednávce“, které je určené pro dodatečné informace.
      • Pokud požadujete zaslat pouze kompletní objednávku (může dojít k pozdějšímu dodání zásilky vzhledem ke skladové dostupnosti zboží) zaškrtněte políčko "Objednávku dodat pouze kompletní".

    Kontrola zadaných údajů:

    • Ve chvíli kdy vyplníte všechny potřebné informace, prosím překontrolujte si zadané údaje. Všechny uvedené informace zadávejte s diakritikou (háčky, čárky...) a věnujte především pozornost správnosti jména, příjmení a adresy. 
    • Pokud jste nalezli nějakou chybu, klikněte do požadovaného pole a chybu opravte.
    • Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko „ODESLAT OBJEDNÁVKU“, objednávka se odešle, a zobrazí se informace o tom, že vaše objednávka byla úspěšně odeslána.

    Potvrzení o přijetí objednávky:

    • Ihned, jakmile náš systém zaznamená přijetí objednávky, zašle vám automatický e-mail, že jsme vaši objednávku do systému v pořádku obdrželi. Pokud toto oznámení do 24 hodin neobdržíte, zkontrolujte nejdříve svou složku nevyžádané pošty (spam), pokud ani tam e-mail nenajdete, kontaktujte nás na telefonním čísle 777 589 913.

    Stav objednávky:

    • O průběžném stavu vyřizování vaší objednávky vás budeme informovat e-mailem.

    Doklad:

    • Jako záruční doklad pro vyřízení reklamace u nás slouží pokladní doklad či faktura, které při osobním odběru obdržíte přímo v pobočce, nebo je zaslán na váš e-mail uvedený při registraci. V některých případech je však doklad součástí dávky. 

 

Dodací lhůty

  • Uvedené dodací lhůty u zboží mají pouze informační charakter a nejsou nijak závazné, garantujeme však, že vámi objednané zboží odešleme nejpozději do 14dnů od objedání.
  • Zboží "SKLADEM" zpravidla odesíláme do 2-3 pracovních dnů od objednání.
  • Zboží "SKLADEM U DODAVATELE" zpravidla odesíláme do 2-3 pracovních dnů od naskladnění zboží. Vaše zboží odešleme nejpozději do 14dnů od objednání.
  • Zboží, které má uvedenou jinou dodací lhůtu odešleme do 2-3 pracovních dnů od naskladnění zboží. O průběhu vaší objednávky budete průběžně informováni. Vaše zboží odešleme nejpozději do 14 dnů od objednání, pokud to nebude možné, budeme vás telefonicky kontaktovat na vámi uvedené telefonní číslo.

« zpět na seznam článků





Platba a doprava